Muzikos poveikis prekės ženklo įvaizdžiui ir pardavimų augimui

Sėkmingas verslas

Konkurencingame verslo pasaulyje – svarbus kiekvienas klientų patirties aspektas. Dažnai foninė muzika yra nepakankamai įvertintas elementas, galintis daryti didelę įtaką prekės ženklo įvaizdžiui ir pardavimų augimui. Nuo mažmeninės prekybos parduotuvių iki restoranų ir kitų prekių ar paslaugų verslų – strategiškai pasitelkiant muziką galima sukurti patrauklią atmosferą, kuri klientams palieka teigiamą įspūdį. Atsižvelgiant į foninės muzikos poveikį ir jos įtaką prekės ženklo įvaizdžiui, įmonės gali padidinti pardavimus.

Prekės ženklo ir muzikos darna

Tam tikra prasme foninė muzika pratęsia įmonės prekės ženklo identitetą. Verslai atsakingai ir kruopščiai parinkdami muziką, kuri atitinka prekės ženklo charakterį, požiūrį ir pozicionavimo aspektus, gali sukurti darnią ir įtraukiančią klientų patirtį. Tinkama muzika gali sustiprinti prekės ženklo įvaizdį ir sukelti teigiamas emocijas, pritraukti tikslinę auditoriją.

Sukelkite teigiamas emocijas

Muzika daro didelę įtaką žmonių emocijoms. Grodami kruopščiai parinktą foninę muziką, prekybos ir paslaugų verslai gali pasinaudoti klientų emocinėmis reakcijomis ir sukurti teigiamas asociacijas su savo prekės ženklu. Linksma ir nuotaiką kelianti muzika gali sukelti laimės ir džiaugsmo jausmus, kuri labai tikėtina padidins klientų pasitenkinimą ir lojalumą. Siejant prekes ženkla su teigiamomis emocijomis,  labiau tikėtina, kad klientai palankiau vertins prekės ženklą ir taps nuolatiniais klientais.

Nustatykite klientų įsitraukimo toną

Foninė muzika gali nustatyti toną klientų įsitraukimui, formuodama atmosferą ir skatindama ilgiau bei maloniau praleisti laiką. Tinkamai parinkta muzika gali nuteikti energingai ir pradžiuginti klientus, sukurti gyvybingą ir jaukią aplinką. Kai klientai jaučiasi labiau įsitraukę, jaukiai ir atsipalaidavę, jie labiau linkę nagrinėti pasiūlymus, praleisti daugiau laiko ir galbūt papildomai pirkti.

Pagerinkite apsipirkimo patirtį

Foninė muzika gali turėti didelę įtaką apsipirkimo patirčiai, o tuo pačiu ir pardavimų augimui. Tyrimai rodo, kad muzika veikia 9 iš 10 žmonių, o tai reiškia, kad teisingai parinkta muzika gali paveikti klientų elgseną ir apsisprendimą pirkti. Verslai, parinkdami muziką, atitinkančią norimą apsipirkimo aplinkos tempą ir nusiteikimą, gali sukurti atmosferą, kuri palaiko kliento apsipirkimo eigą. Gerai suderinta foninė muzika gali paskatinti klientus pasilikti ilgiau, priimti labiau pagrįstus sprendimus ir galiausiai prisidėti prie didesnių pardavimų.

Perpildytoje rinkoje pardavimo ar paslaugų verslams labai svarbu išsiskirti iš konkurentų. Foninė muzika suteikia galimybę sukurti unikalią ir įsimintiną patirtį, išskiriančią jūsų verslą. Atsakingai parinkdami muziką, kuri atitinka prekės ženklą ir rezonuoja su tiksline auditorija, įmonės gali sukurti išskirtinę atmosferą, paliekančią įsimintiną įspūdį. Šis išskirtinumas gali pritraukti klientus, kurie įvertins bendrą patirtį ir prisidės prie ilgalaikio prekės ženklo augimo.

Auginkite savo prekės ženklą

Foninė muzika atlieka labai svarbų vaidmenį formuojant klientų patirtį ir daro didelę įtaką prekės ženklo įvaizdžiui bei pardavimų augimui. Verslai, pasirinkdami muziką, kuri atitinka prekės ženklo identitetą, sukelia teigiamas emocijas, didina klientų įsitraukimą ir sukuria unikalią atmosferą, kuria stiprų ir įsimintiną prekės ženklą. Tinkama foninė muzika prisideda prie didesnio klientų pasitenkinimo, lojalumo ir galiausiai paskatina pardavimų augimą. Todėl nenuvertinkite muzikos galios – išnaudokite jos teigiamą poveikį, kad iškeltumėte savo prekės ženklą ir sukurtumėte nepaprastą klientų patirtį.

Nuo ko pradėti?

Norint sėkmingai pasitelkti muzikos galią pradedančiam ar jau veikiančiam verslui, pirmiausia reikėtų pažvelgti į savo marketingo klompekso dedamasias skirtas įtakoti pirkėją. Visos dedamosios turi logiškai sutapti, kad gautime sinerginį efektą. Pvz. esame prabangių drabužių prekybos įmonė, tuomet mūsų kainodara, lokacija, aptarnavimas, interjeras ir muzika turi kalbėti ta pačia kalba. Gera lokacija su tinkamu interjetu, bet neatitinkančia koncepcijos muzika padarys daugiau žalos nei naudos, lygiai taip pat kaip ir neatitinknatis koncepcijos interjeras, aptarnavimas ar kainodara – visi elementai yra vienodai svarbūs. Muzika yra pigiausiai įgivendinamas ir greičiausią efektą duodantis marketingo elementas, nes su Cherry Music platforma verslas gali per kelias sekundes įgauti visiškai naują ir profesionaliai adaptuotą įvaizdį, ko taip greitai nepadarysi su interjeru, kainodara ar aptarnavimo kokybe.

Aiškiai identifikavus savo muzikos poreikius, pagal verslo specifiką, galima pradėti rinktis muzikinę koncepciją. Išsigryninus muzikos poreikį, pasitikriname licencijavimo galimybes ir alternatyvas. Dažnu atveju net ir prabangos segmente operuojantiems verslams pakanka tiesioginio licencijavimo mechanizmų su mažesniu muzikos kūrinių kiekiu, tačiau leidžiančius optimizuoti licencijavimo kaštus. Jeigu jaučiate, kad norėtumėte  išnaudoti muzikos galią bei auginti savo verslą, visada kreipkitės, „Cherry Music” teikia muzikos paslaugas verslui, kurios teigiamai pakeis jūsų komercines erdves ir sužavės klientus. Daugybė Lietuvos užsienio prekių ženklų tuo pasinaudojo ir džiaugiasi pasiektais rezultatais, neabejotinai tai  pasiteisins ir Jūsų versle!

Na o tam, kad savo versle galėtumėte muziką leisti legaliai, jums reikės viešojo atlikimo licencijos. Jas išduoda kolektyviniai teisių administratoriai LATGA ir AGATA, bei šiuolaikinius, tiesioginio licencijavimo mechanzmus taikanti Cherry Music

 

Auginkite savo verslą

Nedidelė investicija, suteikianti jūsų verslui didelį konkurencinį pranašumą!

0
    0
    Krepšelis
    Jūsų krepšelis yra tuščiasGrįžti į parduotuvę