Apie muzikos poveikį žmogui yra aprašyta tikrai nemažai.

Daugelis ko gero sutiktų, jog mūsų mėgstamiausi kūriniai mus paveikia emociškai – ar pravirkdo, galbūt motyvuoja, padeda atsipalaiduoti, o galbūt tiesiog praskaidrina nuotaiką, kai jaučiamės ne taip gerai, kaip norėtume.

Kai kurių mokslininkų nuomone, mes apie muzikos poveikį dažnai nesusimąstome, kadangi jis gali būti kur kas didesnis nei galime įsivaizduoti.

Esą jos pagalba mes galime tiek teigiamai, tiek neigiamai paveikti žmogaus pojūčius ir priklausomai nuo mūsų tikslo, paskatinti žmogų imtis kažkokių veiksmų.

Pastebėtas ir muzikos poveikis verslo aspektu. Pasak tyrėjų, šie žemiau išvardinti kūriniai gali žmonės paskatinti imtis tam tikrų aktyvesnių veiksmų, o kai kuriais atvejais ir pačius verslininkus priimti tam tikrus sprendimus.

„Black Eyed Peas“ – „Let’s Get It Started“

Nuo reklamų iki filmų anonsų televizijoje, siautulingų vakarėlių ar net sporto renginių, šį kūrinį išgirstame praktiškai visur. Ko gero net ir dabar prisimintumėte šios energingos dainos nepakeičiamą priedainį.

Tiesa, pasak mokslininkų ši daina gali tapti ir puikiu „ginklu“ verslininkams. Jei pasigilintume į dainos žodžius, greitai suvoktume jos pagrindinę mintį – „Išsilaisvinkite nuo kasdienybės gniaužtų ir judėkite pirmyn, būkite savimi“.

Pagrindinė dainoje naudojama frazė „Let’s get it started“ galėtų būti išversta į lietuvių kalbą – „pradėkime“ ir ji dainoje iš viso pasikartoja net 30 kartų, taigi tikėtina, jog žmogui ji kelia stiprias teigiamas konotacijas.

Tą rodo ir publikos pirkimai šios grupės albumų, kurių visame pasaulyje parduota virš 8 milijonų kopijų, ir aukštos vietos populiariausių dainų dešimtukuose. Šis kūrinys – tikras motyvacijos užtaisas su kuriuo neprašausite.

Bon Jovi – „It’s My Life“

Šis kūrinys – vienas iš populiariausių roko veteranų „Bon Jovi“ diskografijoje, kurį puikiai pažįsta ne tik Lietuvos, tačiau ir užsienio žmonės.

Pagrindinė šio kūrinio mintis taip pat yra motyvuojanti – „Nesvarbu, kokias kliūtis jums meta gyvenimas, visuomet būk tas, kuo nori būti ir daryk tai, kas tau patinka“.

Žinoma, kūrinio priedainis yra pati įsimintiniausia vieta, kuri skambėtų lietuviškai maždaug taip – „Tai – mano gyvenimas, turiu gyventi čia ir dabar, nėra laiko abejonėms“.

Dainos populiarumą taip pat iliustruoja dideli albumų pardavimai ir ilgas laikas pasaulio šalių topuose, tačiau žmonės ją geriausiai pažįsta iš daugybės dainos panaudojimų reklamose bei kitų formų medijose.

Taigi, tai yra dar vienas pozityvumą skatinantis kūrinys, kuris puikiai gali tikti verslo aplinkoje.

„Survivor“ – „Eye Of The Tiger“

Nors šis kūrinys – pats seniausias iš šio sąrašo, tai yra nesenstanti klasika, kurią mėgsta begalė žmonių. Ko gero, puikiausiai šią dainą prisimename iš Silvesterio Stalonės režisuoto ir jame vaidinusio filmo „Rokis“.

Įdomus faktas, jog pats aktorius kreipėsi į grupę su prašymu sukurti dainą būtent šiam filmui, turėjusią atspindėti motyvacinę jo nuotaiką.

Nuo velėsnių dainos panaudojimų kituose filmuose, reklamose bei nuolatinio skambėjimo per radiją, pirminius elektrinės gitaros akordus atpažįsta tiek jaunimas, tiek vyresnio amžiaus žmonės.

Pagrindinė dainos mintis skamba maždaug taip – „Aš pasiruošęs eiti sunkiu keliu, nebijau iššūkių, niekada nesustosiu ir kovosiu iki galo“. Labiau motyvuojančio kūrinio nei šis, neabejotinai, surasti nebūtų lengva.

Tai puiki daina, kuri skatina žmogų išlikti tvirtu, niekada nepasiduoti ir atkakliai siekti savo tikslo.

„Daft Punk“ – „Harder, Better, Faster, Stronger“

Šis prancūzų elektronikos duetas greičiausiai labiau žinomas šio muzikos stiliaus entuziastams bei jaunimui, kurie jų muziką leidžia draugų kompanijoje ir jos klausosi vakarėlių metu.

Šis kūrinys yra vienas iš grupės populiariausių, kuriame slypi labai paprasta žinutė – „Daryk geriau, greičiau ir stenkis labiau“.

Kadangi pagrindinė frazė kartojasi visos dainos metu, nesunku prieiti išvadą, jog ji žmonėms yra labiausiai įsimintinas dalykas.

Ši daina yra puiki priemonė ne tik motyvuoti savo parduotuvės klientą, tačiau tuo pačiu ir paskatinti atsipalaidavusį darbuotoją rodyti geresnius darbo rezultatus.

Nors su ja gal kalnų ir nenuversite, tačiau ji atspindi amžinąją tiesą – nori pasiekti daugiau, dirbk daugiau.

,,Fort Minor“ – „Remember The Name“

Veikiausiai, šis kūrinys yra geriausiai pažįstamas repo muzikos gerbėjams, tačiau tikime, kad šią dainą esate girdėję ir daugybės sporto renginių metu.

Pagrindinė jos mintis taip pat yra pakankamai paprasta – nori kažką pasiekti? Laukia sunkus darbas tavo tikslų link.

Kaip minėjome, kūrinys itin išgarsėjo, kaip himnas, įvairių sporto šakų stadijonuose, ypač NBA lygos krepšinio rungtynėse, kur kūrinys ne kartą skambėjo kaip reklamos ar rungtynių anonso fonas.

Taigi, kūrinio mintį žmonės supras labai nesunkiai.

Pabaigai

Straipsnyje aptarėme keletą dainų, kurios, kaip teigia, mokslininkai, gali paveikti žmones verslo aspektu. Nors panašių kūrinių yra tikrai daug, jie yra vieni iš geriausių, suteikiant žmonėms teigiamų emocijų.

Na o tam, kad galėtumėte muziką leisti legaliai savo versle, jums reikės muzikinės licencijos. Ją galime parūpinti mes – Cherry Music komanda. Turime ilgametę patirtį ir žinome, kokie sprendimai geriausiai tiks jūsų verslui muzikiniu atžvilgiu.