Muzika kavinėms ir restoranams – vyšnia ant torto
Vasaros mėnesiai dažnai yra restoranų ir barų sezono pikas, nes šiltuoju metų laiku žmonės dažniau išeina į miestą, linkę daugiau laiko praleisti kompanijoje. Nesvarbu ar tai būtų baras ant stogo ar restoranas su lauko terasa, šilti orai į viešbučių ir restoranų verslą atveda daugiausiai klientų.
Ruoštis sezonui visada rekomenduojama iš anksto, todėl Cherry Music nori atkreipti vadovų dėmesį į kokybišką ir profesionaliai parinktą foninę muziką, kuri augintų prekės ženklo įvaizdį ir pardavimus. Muzika kavinių ir restoranų verslui, tai vyšnia ant torto, kurią reikia uždėti teisingai.
Dažniausios klaidos
Venkite tipinių klaidų, kai grojama muzika yra tiesiog iš nemokamų internetinių platformų, kur muzika transliuojama su tarpuose skambančia reklama arba angliškai skambančiu raginimu įsigyti mokamą platformos versiją. Šiuolaikinis klientas viską puikiai supranta ir tokie nemokami spendimai labai žaloja jūsų prekės ženklo įvaizdį. Jeigu muziką grojate be tarpuose skambančios reklamos – pirmas žingsnis jau žengtas, dabar atkreipkite dėmesį į tai ar grojama muzika atitinka jūsų verslo tematiką, kainų lygį ir tipinį kliento portretą.
Sinergija
Muzika, tai yra jūsų verslo marketingo komplekso dalis, nemažiau svarbi nei interjeras, meniu, aptarnavimo standartai, lokacija, kainodara ir t.t., todėl viskas kartu turi veikti sinchroniškai, vienas kitą papildyti ir sukurti sinerginį efektą.
Atkreipkite dėmesį į sėkmingus viešbučius, restoranus, barus ir kavines – dauguma jų neveltui skiria ypatingai didelį dėmesį muzikai ir jos skambesiui, investuojama į
kokybišką garso aparatūrą, kruopščiai parenkami muzikos grojaraščiai. Parenkant tinkamą foninę muziką barui ar restoranui, reikia atidžiai apsvarstyti vietos prekės ženklo identitetą, tikslinę auditoriją ir bendrą atmosferą. Svarbu parinkti muziką, kuri atitiktų bendrą vietos atmosferą ir įsimintų klientams. Daugelis barų ir restoranų renkasi samdyti profesionalius, muzikos verslui tiekėjus, kad šie sudarytų grojaraščius, atitinkančius vietos atmosferą, identitetą ir pagerinančius klientų patirtį.
Muzika verslui apsimoka
Pasak tyrimų, tinkamai parinkta foninė muzika verslui gali turėti tiesiogę įtaką net iki 10-ies proc. didesnei apyvartai, jau nekalbant apie ilgalaikes naudas įmonės vertės ir prekės ženklo augimui. Ilgesnėje laiko perspektyvoje tai vėl konvertuojasi į papildomus srautus ir pajamas. Būtent todėl, sąlyginai nedidelė investicija į profesionalias muzikos tiekimo paslaugas, tuo pačiu taupant ir savo laiką, atsiperka.
Viena iš priežasčių, kodėl foninė muzika svarbi baruose ir restoranuose yra ta, kad ji sukuria specifinę atmosferą. Grojamos muzikos tipas gali nustatyti vietos toną, nesvarbu, ar ji būtų optimistiška ir gyva, ar atpalaiduojanti ir intymi.
Muzika pagal verslo ciklus
Foninė muzika taip pat gali turėti įtakos klientų elgesio tempui. Tyrimai parodė, kad grojant greitesnio tempo muzikai klientai greičiau valgo ir geria, o lėtesnio tempo muzika gali paskatinti juos pasilikti ilgiau ir užsisakyti daugiau. Tai svarbus aspektas barams ir restoranams, kurie nori optimizuoti staliukų apyvartą arba paskatinti klientus pasilikti ir išleisti daugiau pinigų. Akivaizdu, kad HoReCa verslai turi ir savo cikliškumus, todėl pritaikius Cherry Music platformos funkcionalumą, muzikos grojaraščius galima priderinti prie savaitės dienų ir paros laiko pagal grojraščių tempus ir žanrinius pokyčius, juk penktadienio vakaro atmosfera skiriasi nuo sekmadienio pietų ar pirmadienio popietės.
Muzikos vaidmuo
Muzika ne tik kuria nuotaiką ir daro įtaką elgesiui, bet ir gali padėti baruose ir restoranuose sukurti bendravimo ir bendruomeniškumo jausmą. Muzika gali tapti pokalbio pradžia ir padėti klientams jaustis patogiau socialinėje aplinkoje. Grojant pažįstamas dainas ar įvairių dešimtmečių hitus, klientai taip pat gali patirti nostalgiją ar bendrą patirtį, o tai dar labiau sustiprina bendruomeniškumo jausmą.
Nuo ko pradėti?
Apibendrinant galima teigti, kad foninė muzika atlieka ypatingai svarbų vaidmenį kuriant atmosferą ir gerinant klientų patirtį baruose ir restoranuose. Turi įtakos pardavimams trumpuoju ir ilguoju laikotarpiu. Parinkdami tinkamą muziką ir sudarydami grojaraščius, atitinkančius prekės ženklo identitetą ir tikslinę auditoriją, barai ir restoranai gali sukurti įsimintiną ir patrauklią patirtį savo klientams. Cherry Music kviečia pasinaudoti profesionalų pagalba ir išbandyti parinktus grojaraščius, stebėti kaip keičiasi klientų nuotaikos ir verslo pajamos. Užpildykite
https://cherrymusic.lt/registruotis/ formą ir mes su Jumis susisieksime.
Sėkmingo ir pelningo sezono!