Muzika – galingas įrankis kuris galima sakyti, ženkliai prisideda prie to, kokios bus mūsų emocijos ir nuotaikos. Garsai tam tikra prasme pastiprina mūsų pojūčius ir patirtis kuomet ką nors veikiame.

Tiek mokslininkai, tiek verslininkai pastebi, jog muzikos veikimas komercinėje erdvėje gali būti galinga priemonė paveikianti pirkėjus besilankančius parduotuvėse ir skatinanti juos pirkti daugiau.

Sakoma, jog muzika gali paveikti ne tik kiek žmonės laiko praleidžia parduotuvėje, tačiau kartu ir kiek jie joje išleis pinigų.

Šiame straipsnyje – trumpai apie tai, kokią muziką bus geriausia rinktis komercinėms erdvės ir jos poveikį mums.

Ką apie muzikos poveikį sako patys parduotuvių savininkai?

JAV mokslininkų daryta parduotuvių savininkų apklausa byloja visai įdomias tendencijas susijęs su muzikos poveikiu parduotuvės lankytojams. Anot rezultatų, garsi muzika paprastai pirkėjus skatina apsipirkinėti greičiau, ir nepraleisti tiek daug laiko pačioje parduotuvėje.

Tuo tarpu lėto tempo ir tyliau leidžiama muzika veiks atvirkščiai – skatins žmonės parduotuvėje pabūti kiek ilgiau. Įdomu ir žanrų prasme. Pop muzika taip pat skatina žmones pirkti daugiau palyginus su kitais žanrais.

Pastebėtas ir muzikos ryšys tarp skirtingo amžiaus žmonių. Vyresnio amžiaus žmonės yra labiau skatinami apsipirkti kuomet muzika groja fone, o jaunesni pirkėjai, tuo tarpu, kur kas labiau linkę pirkti kuomet muzika yra kur kas ryškesnė tam tikrose patalpose.

Abstrakti muzika paprasčiausiai yra gerai kaip universalus sprendimas kuomet yra orientuojamasi yra bendrąją publiką, nežiūrint į amžių.

Kaip pasirinkti tinkamą foninę muziką savo parduotuvei? Keletas patarimų

  • Rinkitės muzika kuri per daug nepatraukia dėmesio. Sakoma, jog geriausia yra rinktis tokia muziką kuri neturi daug žodžių ir apskritai, labiau parduotuvėje veikia kaip fono pastiprinimas. Pirkėjas neturėtų yra garsus per daug kreipti dėmesio.
  • Raskite balansą muzikos garso lygyje. Muzika neturėtų būti per daug tyli, jog ji būtų išvis vos girdima ir per daug garsi, jog žmogaus dėmesys būtų visiškai atitrauktas. Paprastai geriausias sprendimas yra nepergarsiai grojanti, linksmos nuotaikos ir vidutinio tempo muzika.
  • Rinkitės muziką pagal savo parduodamus produktus. Muzika tam tikra prasme padeda sukurti jūsų parduotuvės įvaizdį. Pardavinėjant brangesnes prekes, ekspertai pataria rinktis džiazo ar klasikinę muziką sukeliančią prabangos įvaizdį.

Būtent tie pardavėjai, pasak tyrimų, kurie į muzikos pasirinkimą kreipia daugiau dėmesio, sulaukė geresnių pardavimo rezultatų. Pirkėjai paskatinti tradicinių muzikos žanrų, paprastai rinkosi prabangius produktus.

Atėjus sezoninėms šventėms, tokioms kaip kalėdos, žmonėms kur kas geriau yra apsipirkinėti kuomet fone skamba būtent kalėdinės muzikos garsai, nei tarkime, populiariausiųjų pop dainų.

Iš tyrimų apskritai nuspręsta, jog populiariausios dainos geriausiai tinka toms parduotuvėms kurios savo produkciją orientuoja į jaunimą ir paauglius.

Pabaigai

Straipsnyje trumpai aptarėme ryšį tarp muzikos ir pirkimų. Galima sakyti, jog tai tikrai turi įtakos verslo sėkmei, todėl savo muziką reikėtų atrinkti atsargiai ir apgalvotai.

Ieškote muzikos savo verslui? Kreipkitės į cherrymusic.lt viešosios muzikos licencijai gauti. Rasime, geriausią sprendimą jūsų verslui jau šiandien.