Kodėl dabar yra pats laikas pradėti skaitmeninių, reklaminių ekranų kelionę?
Turint tokią didžiulę naudą, klausimas turėtų būti ne kodėl – o kodėl ne? Mes tai suprantame – reklaminiai, skaitmeniniai ekranai vis dar yra nauja sfera, nes juk dar ne taip seniai klijavome popierines iškabas ant sienos ir galvojome, kad su tuo viskas gerai.
Atsižvelgdami į tai, gilinamės, kuo konkrečiai komerciniai, reklaminiai ekranai gali būti naudingi mažmeninei prekybai ir kaip lengvai juos išnaudoti.
Jei pradėsime nuo pradžių, tai vienas pagrindinių mažmeninės prekybos skaitmeninių ekranų privalumų yra jų gebėjimas nukreipti žmones į jūsų parduotuvę. Iš pradžių skaitmeninių vitrinų ekranų galią taikė tik vos keli didieji mažmeninės prekybos žaidėjai. Dabar tai daro dauguma. Ekranai natūraliai patraukia mūsų dėmesį. Statistika rodo, kad 8/10 klientų į parduotuvę įžengė dėl juos sudominusios skaitmeninės iškabos, labai daug pirkėjų kitu atveju galbūt būtų praėję pro šalį. Mažmeninė prekyba yra viena iš sparčiausiai augančių skaitmeninių iškabų naudojimo sričių, tad norint įveikti konkurentus, verta iš anksto pasiruošti.
Beveik prie bet kurios kasos yra didelis prekių pasirinkimas, kuris tik ir laukia, kol patrauks jūsų dėmesį. Maisto prekių parduotuvėse tai – batonėliai ir kramtomoji guma. Drabužių parduotuvėse tai dažnai būna nebrangūs daiktai, pavyzdžiui – kojinės, plaukų segtukai ar skėčiai. Pirmiausia tai yra impulsyvūs pirkiniai, kai prie kasos iš karto pasakoma „tikrai turėsiu”. Vis dėlto tyrimai rodo, kad svarbios informacijos pateikimas netoli pirkimo vietos taip pat gali padidinti apsisprendimą pirkti. Tai puikus argumentas, kodėl verta visoje parduotuvėje įrengti skaitmeninius ekranus. Sumaniai įrengtas ekranas šalia megztinių, kuriame pateikiama visa informacija apie tai, iš kur gauta medžiaga, kad ji įgyta etiškai, koks jausmas dėvint ir panašiai, gali lemti papildomus pirkimus. 44 % pirkėjų taip pat pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida skatina jų apsisprendimą pirkti. Naudodami skaitmenines iškabas galite lengvai įtraukti socialinę žiniasklaidą į savo parduotuvės ekspozicijas. O Tai mus iškart veda prie…
Mažmeninėje prekyboje socialinė žiniasklaida yra didžiulis būdas daryti įtaką pirkėjams ir juos vilioti. Tik tai ne visada taip paprasta, nes sukurti veiksmingą socialinės žiniasklaidos turinį, jį išplatinti ir priversti žmones jį „pamėgti” kartais gali būti sudėtinga. Naudojant skaitmeninius ekranus, lengva pertvarkyti socialinės žiniasklaidos turinį ir pateikti jį savo auditorijai be kitų trukdžių. Tarkim naudodamiesi „Twitter” paieškos programa galite pasirinkti tik kanalą, hashtagą arba frazę ir rodyti tiesioginį tviterio žinučių srautą. Tas pats ir su „Instagram” arba daugiakanaliu socialinės žiniasklaidos skydeliu. Tokiu būdu atsikratysite konkurentų, kurie visi internete kovoja dėl jūsų klientų dėmesio, o savo turinį pateiksite jiems tiesiai po nosimi.
Urban Land Institute atlikto tyrimo duomenimis, 50 % millennials kartos (gimę 1980-1995 m.) vyrų ir 70 % millennials kartos (gimę 1980-1995 m.) moterų apsipirkinėjimą laiko pramoga, kuria galima pasidalyti su draugais ir šeima. Skaitmeniniai ekranai yra akivaizdi pramogos forma, kurioje galima dalytis viskuo – nuo socialinės žiniasklaidos iki naujienų, vaizdo įrašų ir prietaisų skydelių. Tai prisideda prie mažmeninės prekybos pramogų tendencijos ir leidžia savo prekės ženklui būti matomu visoje parduotuvėje.
Skaitmeninė video komunikacija neturi būti nuobodi – galite smagiai bendrauti su klientais, peršokti realaus laiko rinkodaros tendencijas, naudoti ją mažmeninės prekybos pristatymams ir dar daugiau. Lengvai pridedant turinį, lengva galvoti ir išbandyti naujus būdus, kaip sudominti ir patraukti klientus.
5. Padidinkite skaitmeninį buvimą
Mažmeninės prekybos prekių ženklai daug investuoja į savo skaitmeninį buvimą internete, kyla klausimas, o kaip dėl jų skaitmeninio buvimo parduotuvėje? Nebeužtenka siūlyti interneto svetainę ir plytų parduotuvę. Skaitmeniniai ekranai sujungia skaitmeninį buvimą, vykstantį internete, socialinėje žiniasklaidoje ir perkelia jį į fizinę aplinką. Skaitmeniniuose ekranuose galite rodyti viską, kas vyksta internete – nuo tweet’ų, post’ų iki svetainės, „YouTube” kanalo ar net socialinės žiniasklaidos skydelio. Tiek skaitmeninės, tiek fizinės parduotuvės šiais laikais gali ir turi būti skaitmeninės.
Skaitmeniniai ekranai yra puikūs dideli kelrodžiai, padedantys jūsų klientams pasakyti, ką daryti ir kur eiti. Tai padeda didinti pardavimus, nes klientai jaučiasi užtikrintai priimdami sprendimus apsipirkti – juk jiems tai rodo skaitmeninis ekranas. Skaitmeniniai ekranai mažmeninėje prekyboje gali būti naudojami nukreipiant klientus prie konkrečių produktų, padidinti prekių pardavimus, nurodyti kelią iki tualetų ar pagalbos punktų ir net pateikti informaciją apie kritines situacijas. Taip sumažinamos personalo išlaidos, o pirkėjai patys atsako už savo patirtį.
Į skaitmeninius ekranus taip pat galima įtraukti „DynamicQR” kodus, sukurtus naudojant dinaminių QR kodų generatorių, o susiejus juos su dalyvavimo internete ir pirkimo galimybėmis, klientams suteikiama jiems svarbi daugiakanalė patirtis. Be to, skaitmeninių ekranų informaciją galima atnaujinti per kelias sekundes. Šis dalykas labai džiugina vizualinės prekybos komandą. Kai lengva keisti iškabas parduotuvėje, fizinę sąrangą galite keisti taip dažnai, kaip norite.
7. Prekių prieinamumas
Accenture tyrimas parodė, kad 92 % apklaustų pirkėjų teigė, jog produktų prieinamumas realiuoju laiku turėtų įtakos tam, kur jie apsipirkinėja. Skaitmeniniai ekranai yra puikus būdas kataloguoti prekes ir reaguoti į konkrečių produktų piko ar kritimo laikotarpius. Lyja lietus? Per sekundę perjunkite video grojaraštį į tokį, kuris apima lietaus drabužius. Staigi karščio banga? Išaudokite ekranus, kad parodytumėte, jog vis dar turite gausybę vasarinių drabužių ar aksesuarų. Netgi galite atlikti išskirtinių produktų, kurių dar turite, skaičiavimo funkciją – tai puikus būdas padidinti paklausą tuo metu, kai tam yra gera akimirka.
Galiausiai, bet ne mažiau svarbu, skaitmeninius ekranus galite naudoti ir vidinei komunikacijai su darbuotojais pagerinti. Tarkim įmonėje išdalijate naują sveikatos ir saugos vadovą, kiek darbuotojų iš tikrųjų jį perskaito? Jie pasirašo žinoma pasirašo, kad su informacija susipažino, tačiau retas kuris perskaito atidžiai ir svarbią informaciją, kuri padės užtikrinti jų (ir kitų) saugumą, dažnai praleidžia. Naudodami skaitmeninius ekranus galite lengvai pakartoti šią informaciją pagrindinėse vietose, pavyzdžiui, darbuotojų poilsio kambariuose, personalo patalpose, sandėliuose ir kitur. Tai suteikia darbuotojams keletą atskaitos taškų ir galimybę įsisavinti aplinkos turinį ramesnėje aplinkoje. Pakartojimas padidina gebėjimą išsaugoti informaciją, o trumpas vaizdo įrašas skaitmeniniame ekrane yra daug prieinamesnis nei atspausdintas lankstinukas ar rėksmingas el. laiškas. Greitas skaitmeninių ekranų informacijos pateikimo tempas taip pat reiškia, kad jūsų darbuotojai nesusiduria su pasenusia informacija. Darbuotojams žinant, jiems pateikiama tik aktuali, laiku pateikta informacija, jie tampa daug imlesni jai.
Apžvelgėme pagrindinius panaudojimo būdus, kurie Jūsų verslą perkels į naują lygmenį, tad nedvejokite, ir rinkitės profesionalius, verslui pritaikytus skaitmeninius ekranus iš mūsų parduotuvės:
https://cherrymusic.lt/produkto-kategorija/reklaminiai_ekranai/