Kaip muzikos kūrinys gali padidinti jūsų pardavimus?

Ar kada nors susimąstėte, kodėl kai kurios reklamos įstringa atmintyje, o kai kurios – praeina pro ausis? Vienas iš esminių skirtumų dažnai slypi garso takelyje. Gerai parinktas muzikos kūrinys gali ne tik sustiprinti žinutę, bet ir realiai skatinti pardavimus.

Muzika – emocijų inžinierius


Tyrimai rodo, kad muzika veikia mūsų nuotaiką, sprendimų priėmimą ir net pirkimo impulsus. Prekės ženklai vis dažniau pasitelkia
muzikos kūrinius, kad:

  • Sukurtų stipresnį emocinį ryšį su klientu

  • Formuotų atpažįstamą prekės ženklo identitetą

  • Išsiskirtų iš konkurentų

  • Sukeltų tam tikrą atmosferą (ramybę, energiją, prabangą ir pan.)


Kokie muzikos kūriniai geriausiai skatina pardavimus?

Ne visi kūriniai veikia vienodai. Yra keli dėsningumai:

  • Greitas tempas – skatina aktyvumą, impulsyvų pirkimą

  • Šiltas tonas ir mažorinės dermės – siejamos su pozityvumu ir pasitikėjimu

  • Atpažįstamos melodijos – veikia kaip kabliukas, kuris palieka įspūdį ir sukelia asociacijas

 

Pavyzdžiui, žymūs prekės ženklai, kaip „Coca-Cola“ ar „Apple“, ne kartą pasitelkė specialiai kurtus muzikos kūrinius, kurie tapo jų kampanijų skiriamaisiais ženklais – ir realiai prisidėjo prie pardavimų augimo.

Muzikos kūrinys – ne fonas, o strateginis įrankis

Per dažnai verslai traktuoja muziką kaip foną. Tačiau iš tiesų, gerai parinktas muzikos kūrinys gali būti strateginis rinkodaros ginklas:

  • Parduotuvėse tinkama muzika gali padidinti pirkėjo buvimo laiką

  • Reklamose muzika padeda geriau įsiminti

  • Socialinių tinklų vaizdo įrašuose muzika nulemia, ar žmogus žiūrės iki galo

Kaip pasirinkti tinkamą kūrinį?

  1. Pažinkite savo auditoriją – skirtingos amžiaus grupės ir kultūros turi skirtingus muzikinius lūkesčius.

  2. Suderinkite su prekės ženklo balsu – muzika turi papildyti, o ne prieštarauti jūsų identitetui.

  3. Investuokite į kokybę – originalūs arba licencijuoti muzikos kūriniai palieka geresnį įspūdį nei bendrinės melodijos iš nemokamų bibliotekų.

 


 

Sėkmingos Lietuvos reklamos kampanijos su muzika

 

Lietuvoje taip pat turime puikių pavyzdžių, kaip muzika sustiprina reklamos poveikį:

„Tele2 Vasaros atostogų duetas“ kampanija, kurioje pagrindą sudaro muzikos kūrinys su žinoma lietuvos atlikėja Monika Liu.

Legendinė „Žalios devynerios – užkeikimai veikia” puikiai parinktas Svaro ir Aistės smilgevičiūtės kūrinys „Žalios sutartinės” sukuria aukštą pridėtinę vertę reklmauojamam produktui.

Kalnapilis Original” ypatinga emocija ir prekės ženklo stirinimas reklamoje integravus BIX – Mes tikim dievais muzikos kūrinį.

 

 


 

CherryMusic.lt – jūsų partneris muzikos sprendimuose verslui

 

Jei ieškote profesionalių muzikos sprendimų savo verslui, kviečiame susipažinti su mūsų paslaugomis:

 

Auginkite savo verslą

Nedidelė investicija, suteikianti jūsų verslui didelį konkurencinį pranašumą!

0
    0
    Krepšelis
    Jūsų krepšelis yra tuščiasGrįžti į parduotuvę